miercuri, 15 septembrie 2010

Lapte de pasare

Fara prea multa vorba, laptele de pasare este poate unul din deserturile preferate, mai ales baut rece intr-o zi calduroasa de vara... si e de 10 ori mai bun daca aveti ocazia sa folositi lapte de casa.
Ingrediente:
2 l lapte
5 oua
5 linguri de zahar
coaja de la o portocala sau esenta de vanilie
Laptele se pune intr-o oala la fiert.
Albusurile se bat spuma tare.

Cand laptele a fiert, se adauga albusurile batute cu o lingura de supa si se lasa putin sa fiarba, intorcandu-le de pe o parte pe ceealalta, dupa care se scot din lapte.

Intr-un castron punem galbenusurile de la cele 5 oua impreuna cu zaharul si le amestecam bine. Coaja de portocala se razuieste si se adauga peste galbenusuri.

Galbenusurile se adauga peste lapte si se mai lasa un minut amestecand in continuu.
La sfarsit adaugam "galustele" din albusuri inapoi in lapte.

4 comentarii:

Mrs. Green Foot spunea...

Ioooi, desertul copilariei mele !!!! Salivez aici, si e 11 noaptea, ce ma fac?!

Lira spunea...

Pai Mrs.Green Foot, cam astea sunt deserturile care mi-au ramas dragi si mie, cele legate de copilarie... si legat de salivat, hai ca mai am o portie :)

giovanna spunea...

of, of,... si mie cine mi-l face? nu am timp!!!!!!!!!!!!!! si mi-e o pofta.....

Lira spunea...

giovanna, tu esti mai aproape d emine, asa ca la tura urmatoare esti invitata mea :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails