miercuri, 8 septembrie 2010

Muffins cu ananas

Ador briosele sau muffins, cum sunt cunoscute mai nou. Desi in principiu se fac dintr-un aluat ca si checul, imi plac mai mult in forme individuale pentru ca arata mai bine, cred eu, si sut si mai crocante.
Pentru aceasta retete, am folosit aluatul de la Prajitura cu branza de vaci, care practic este un aluat clasic de chec peste care puteti adauga ce fel de fructe uscate aveti, in cazul meu, ananas confiat.
Ingrediente:
4 oua
1 cana zahar
2 1/2 cani faina
1 cana ulei
1 cana apa minerala (sau lapte si bicarbonat stins cu zeama de lamaie sau otet)
1 plic praf de copt
esenta de vanilie
150 g ananas confiat
Ananasul se taie fasii, dupa care trecem la prepararea aluatului.
Ouale intregi se amesteca cu zaharul pana se topeste, dupa care se adauga uleiul, apoi apa minerala si praful de copt.
Dupa ce s-a omogenizat compozitia adaugam faina putin cate putin si esenta de vanilie. Aluatul trebuie sa aiba compozitia unei smantana mai groase.
Ungem cu ulei tava de briose si turnam compozitia 2/3, in fiecare forma, dupa care punem ananasul deasupra. Cine vrea poate sa puna jumatate din compozitie, ananasul sau alte fructe la alegere si mai pune putin aluat. Daca faceti asa, fructele vor fi in mijlocul briosei cand vor fi gata.
Tava se da la cuptor pana se rumenesc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails