duminică, 4 iulie 2010

Sos de busuioc

Astazi am avut la pranz niste aripioare de pui la cuptor, cum trebuia ceva langa, am zis ca ar merge niste sos, si am mai zis ca de busuioc sa fie de data asta. Zis si facut.

Merg sa culeg busuioc si constat cu tristete ca niste melci egoisti s-au gandit numai la ei si mai putin la mine, motiv pt care mi-au ciuruit mai toate frunzele. Oricum, o chestie e sigura: urmatoarea reteta va fi o delicatesa care va contine carnita de melc. Dar sa trecem la sosul nostru:
Ingrediente:
smantana
busuioc proaspat
sare
piper

Tehnica e simpla: busuiocul se toaca marunt si se amesteca cu elan si voiosie toate ingredientele si .........Voila sosul nostru.
Sosul este o variatie de la sosul de patrunjel, dar cum eram in criza de timp si muream de foame nu am mai stat sa fac si maioneza.

1 comentarii:

Mariana spunea...

Mulrumesc pt.idee,am sa fac si eu!
O seara plăcută!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails