miercuri, 15 septembrie 2010

Palnie pentru borcane



Inspirata de Pansy, recunosc, m-am gandit sa fac si eu o categorie cu ustensile de bucatarie care, cel putin mie, mi se par utile.

Prima pe lista este aceasta palnie de borcane cu gura larga caremi-a folost foarte mult acum cand am fost la capitolul de pus pe iarna. E perfecta daca vreti sa puteti dulceata, zacusca sau alte chestii fierbinti in borcan fara sa fie riscul sa va dati pe degete cand tineti borcanul.

Eu prima palnie am vazut-o pe site-ul pentrugatit.ro, cea de plastic si desi mi s-a aprut cam scumpa (12 lei) m-am gandit ca merita. Ajunge pachetul, eu in extaz cu noua mea palnie si nu trece o saptamana si merg pe la JYSK unde gasesc palnie pentru borcane din inox la 6.90 lei. Sa ma zgariu pe ochi, dar nu am rezistat tentatiei sa nu o iau, ca doar inoxul e inox. Si gluma nu se termina aici, exact aceeasi palnie pe site-ul pentrugatit.ro este la un pret putintel mai mare , nu e mare diferenta, doar de vreo 6 ori mai mult.


Oricum, ca si achizitie eu sunt incantata, desi nu gasesc mereu cele mai bune preturi. Era mai nasol sa o fi luat cea de inox, doar ca atunci cand am comandat eu nu exista decat varianta de plastic. Ce bine.......

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails