duminică, 12 septembrie 2010

Ardei copti la borcan

Ador ardeii copti si de obicei ii puneam la congelator, dar anul asta chiar nu am avut loc.
Reteta e furnizata de Buni a lui Andreea (cumnata mea) care ii pune in varianta asta de multa vreme.
Ingrediente (pentru 5 borcane de 720 ml):
5 kg ardei capia
1/2 l ulei pt prajit
2 cana otet
2 cana zahar
3-4 linguri sare
salicil / conservant

Ardeii se prajesc in ulei mult( ca si cartofii pai), dupa care se decojesc. Prajiti in acest fel, toata povestea se desfasoara mult mai repde decat daca ar fi prajiti pe plita.
Ardeii se curata, eu le-am indepartat si cotorul, dupa care se sareaza si se lasa la scurs.
Intr-o oala pregatim otetul cu sarea si zaharul si le punem pe foc.
In fiecare borcan se pune un varf de cutit de salicil, dupa care turnam zeama peste si inchidem borcanele.
Borcanele se pun la foc intr-o oala pentru 15-20 minute. Se lasa sa se raceasca in oala, dupa care se pot depozita in camara.
Mie mi-au iesit 5 borcane de 720 ml.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails