marți, 28 septembrie 2010

Razatoare pentru usturoi


O noua achizitie facuta de curand, este aceasta razatoare de usturoi. Numai asta imi mai lipsea, dar sincer, nu pot sa ma rabd cand vad ustensile de bucatarie.


Eu am gasit varianta din plastic la un pret foarte accesibil, desi cred ca puteam sa folosesc cu succes si razatoarea standard cu care feliez castravetii. Oricum, achizitia e facuta.
Varianta din inox o gasiti si la Decorix, la un pret ceva mai mare decat cel cu care am luat-o eu.
Sursa: magazin chinezesc Pret: 5 lei

2 comentarii:

pansy spunea...

Lira,imi place ca tii aproape ! hi,hi....

Lira spunea...

si mai vin si altele....

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails