duminică, 19 septembrie 2010

Salata de ceapa cu ardei capia

O salata buna de tot care merita incercata.
Ingrediente (pentru 8 borcane de 370 ml):
2 kg ardei capia rosii
2 kg de ceapa
4 ardei iuti
3 linguri de sare
6 linguri de zahar
250 ml otet
250 ml apa
piper
foi de dafin

Ardeii capia se taie fasii, iar ceapa se taie pestisori (julien).
Intr-o oala se pune apa, otetul, sarea, zaharul, piperul, dafinul si ardeii iuti rondele, dupa care adaugam ceapa si ardeii si punem la foc.
Compozitiaa se fierbe pe foc pana se inmoaie.
Salata se pune fierbinte in borcane, dupa care se baga in haine pana a doua zi sa se raceasca treptat, dupa care se poate depozita in camara.


.... Si cu reteta asta am pus punct la capitolul conserve si muraturi pe anul asta.

2 comentarii:

sara & Miki spunea...

Ce bine prind la iarna.

Lira spunea...

Sara draga mea, la cate am pus eu anul asta, zici ca stau la Cercul Polar sitine iarna 3 sezoane :P

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails