joi, 30 septembrie 2010

Forme pentru fursecuri animalute

Trebuie sa recunosc: m-am imbolnavit cu ustensilele de bucatarie! De fiecare data cand intru intr-un magazin, trebuie musai sa trec si pe la menaj sa vedem ce mai e nou.
Stiti cum e, cine nu bea cafea, nu fumeaza, trebuie sa isi strice banii pe ceva si la urma urmei astea erau chiar dragute.
Puteti face niste fursecuri cu care o sa convingeti si cel mai mofturos copilas, inclusiv pe Elena sper....
..... si aici un zoom ca sa vedeti cam ce pot face ele.... ca nah, cine o sa aiba cele mai frumoase animalute cu .. "burtica"
Sursa: Cora Pret: 5.30 lei

7 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

ASA-S EI EU...AS CUMPARA ATATEA....CE SA FAC DACA IMI PLACE GATITUL! ABIA ASTEPT SA FACI SI FURSECURILE:)

pansy spunea...

ce nostime sunt !da' de astea nu cumpar ,deocamdata !desi daca le vede prietena mea o sa intrebe de ele.de unde le-ai cumparat ?

Lira spunea...

pansy am scris ceva mai jos ca le-am luat din CORA

vdaiana spunea...

Cred ca si port microbul acestei boli! hihihi

Lira spunea...

.... si e tare greu sa te vindeci :)

Vicky spunea...

Ma regasesc si eu alaturi de voi, nu beau, nu fumez dar cumpar detoate pentru bucatarie, mereu gasesc ceva de cumparat :)).Sunt super formele o sa caut si eu pentru buburuza mea, dar mai am pana o sa-i fac ei, pupici.

Stefania spunea...

Forme dintr-astea am cumparat ieri din Carrefour, la 4 lei setul

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails