miercuri, 26 mai 2010

Ravioli cu sunca

Cum sunt un mare fan al pastelor ieri a fost zi de paste. O reteta usoara, reteta la 5 minute care o sa va placa cu siguranta.
Ingrediente:
250 g Ravioli cu branza
2 lingri ulei de masline
120 g sunca/kaizer
3 linguri sos rosii sau 2 rosii cubulete
100 g smantana
70g cascaval
oregano
sare
piper
Sunca se taie cubulete si se prajste intr-o tigaie cu utin ulei de masline.

Dupa ce s-a rumenit se adauga sosul de rosii, apoi smantana.


Se condimenteaza si se lasa pana fierbe putin, daca vi se pare ca sosul este cam gros, puteti adauga putin lapte (eu am pus).

Intr-o oala se pune apa la fiert, dupa care adaugam pastele.
Ravioli se servesc cu sosul de sunca deasupra peste care presaram cascaval ras si garnisim cu 2-3 frunze de salvie.



2 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

buna papa:) bine te-am gasit!imi va face mare placere sa te urmaresc, mai ales ca si eu sunt din cluj, atata doar ca acum traiesc pe alte meleaguri:))pup si spor la gateala!

Postolache Violeta spunea...

Bine te-am gasit si felicitari pntru blog!Ai niste retete foarte interesante.Spor la bucatarit!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails