vineri, 25 iunie 2010

Portofele cu ciuperci

Am facut reteta asta de cateva zile, dar pur si simplu m-am lenevit si nu am mai apucat sa o pun.
Am scos un piept de pui din congelator si am zis ca o sa fac "ceva", nu eram hotarata ce anume va fi acel "ceva", asa ca am luat maldarul de dosare cu retete si m-am apucat sa rasfoiesc. Am gasit reteta asta, putin migaloasa, dar buna de tot, merita fiecare minutel.
Ingrediente:
1 piept de pui
8-9 ciuperci
1 ceapa
10 felii de branza topita
200 ml supa de legume (dintr-un cub de concentrat)
1 lingura de unt
patrunjel
foarte putina sare (are sare si supa de legume si branza topita, asa ca atentie)
Pieptul de pui (dezosat si despielitat :P ) il taiem felii, dupa care il batem cu ciocanul de snitele.
Ceapa se taie marunt, iar ciupercile felii.

Intr-o tigaie punem lingura de unt si adaugam ceapa. Cand ceapa este prajita pe jumatate, adaugam ciupercile. Lasam sa se inabuse ciupercile, iar la sfarsit asezonam cu patrunjel si sare.

Pe fiecare bucata de carne de pui punem o felie de branza topita, punem cate o lingura din umputura de ciuperci, dupa care rulam si prindem cu o scobitoare.

Punem toate rulourile intr-o tava unsa cu ulei, dupa care stropim cu supa de legume. Dam tava la cuptor pentru 30-40 de minute pana se coace carnea de pui. O sa vedeti ca supa se va transforma intr-un sos bun de tot.

Eu dupa ce carnea a fost facuta am scos tava de la cuptor si am pus putin cascaval peste fiecare rulou si am mai dat 10-15 minute la cuptor sa se rumeneasca cascavalul.

Mie mi-a ramas putin din compozitia de ciuperci, asa ca le-am servit impreuna cu aceste portofele, rulouri sau cum vreti voi sa le ziceti si cu putin orez. Stiti expresia aia ca sunt bune de sa-ti bati copiii? Ei, astea chiar asa sunt de bune.


2 comentarii:

Dream's handmade spunea...

Sper ca Elena nu a avut de suferit!

Lira spunea...

haha, ce tare esti! Nu a avut de suferit ca erau copiii vecinilor in zona si am folosit cu ei sensul expresiei ;))

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails