vineri, 25 iunie 2010

O cina cu Teo's Kitchen

Aseara am luat cina la Casa Ardeleana. Momentul a fost foarte special pentru ca totul a fost gatit de Teo. Meniul a inceput cu un aperitiv care a avut 2 feluri de bruschete bune bune, plus niste carnaciori in aluat.
Eu cel putin dupa ce am terminat aperitivul am simtit ca sunt deja satula, insa au urmat niste aripioare Teriaki cu un sos bun de te lingeai pe degete, o garnitura de cartofi glazurati si frigarui cu pui si legume.
Pe langa asta au mai fost 2 feluri de sosuri, un sos de iaurt cu alune care a mers foarte bine langa frigarui si cartofi. Al doilea sos a fost un sos de branza, servit cu felii de paine prajita.

Din pacate atunci cand a trebuit sa mai imortalizez si desertul Panna Cotta m-a lasat bateria la aparatul foto, asa ca poza a trebuit sa o fac cu telefonul, de aceea este ceva mai slabuta.
Totul a fost aranjat pana in cele mai mici detalii, iar Teo a fost o gazda pe masura. A fost mereu draguta cu toata lumea si a venit frecvent la noi sa vada cum ne simtim.
Si pentru ca sa nu mergem cu mana goala, dupa ce oricum am fost giftuiti pana peste poate :P am primit si un pachetel pentru acasa. O prajiturica de genul unui chec cu aroma de lamaie. Buna de tot, abia scoasa din cuptor si aburinda. Felicitari Teo, ai fost perfecta!

1 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

doar acum am dat de postare cu teo! bravo ei..si sa ajunga cat ai departe!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails