luni, 19 aprilie 2010

Crema de branza


Reteta aceasta imi aduce aminte de copilarie pentru ca mereu ne-o facea mama. Este o reteta foarte rapida, gustoasa si care arata foarte bine servita la aperitiv.

Ingrediente:
200 g branza de Burduf (am folosit eu)
100 g unt
3 linguri de smantana
chimen


Branza se amesteca impreuna cu smantana intr-un bol. Untul, la temperatura camerei, se amesteca cu o lingura pana devine spumos si se adauga peste branza. la sfarsit adaugam chimen dupa gust. Eu am pus chimen seminte, cine doreste poate sa il macine in masina de cafea. sarea nu a mai fost nevoie pentru ca branza era suficient de sarata. Se serveste pe feliute de paine prajita, eu am servit pe rondele de bake-rolls.

1 comentarii:

Razvan Pascu spunea...

Pare foarte gustos!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails