luni, 30 ianuarie 2012

Salata de cartofi cu oua


O reteta de Rachel Lane, din cartea Doar 5 ingrediente... rapida si care o sa va uimeasca invitatii cu siguranta. Reteta eu am facut-o ochiometric, insa o sa va dau cantitatile originale, cele care apar in carte.

Ingrediente:
1 kg de cartofi
6 oua mari
125 g nuci
2 linguri de capere conservate in sare
180 ml maioneza


Cartofii se pun la fiert in coaja, ouale se fierb si ele 6 minute.

Atat cartofii cat si ouale, se scurg, se curata si se lasa la racit. Ouale s etaie in jumatate, cartofii in cuburi mai mari

Caperele se spala sub jet de apa si si adauga peste. Adaugam si nucile si maioneza, amestecam putin, cu grija, sa nu se zdrobeasca ouale, dupa care punem o ora la rece.


Dupa parerea mea, ar merge mai bine maioneza amestecata cu putina smantana ca sa fie ceva mai fluida pentru ca altfel da o consistenta usor lipicioasa si se amesteca mai greu.

5 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Mi-ai facut pofta!
O saptamana relaxanta sa ai!
Corner of heaven

pansy spunea...

uite ca nu m-am gandit sa folosesc caperele la o salata de cartofi !si nici nucile ! am sa incerc si eu.

Ioana V. spunea...

o salata f buna! Si eu am facut zilele trecute, dar putin altfel!Pup

Anonim spunea...

I was able to fіnd good іnformation from your blog artіcles.
Visit my blog post ; free interpretation

In bucatarie la Sidy spunea...

Imi place ideea , ini place reteta, asa ca, o pun la DE FACUT !
Te invit cu mare drag la Campania mea de Sarbatoare : http://sidyskitchen.blogspot.ro/2014/03/campanie-de-sarbatoare.html
Te astept cu drag Lira si te tzuc !

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails