vineri, 9 iulie 2010

Chipsuri de mere

Am vazut prin magazinele bio chipsuri de mere si tare ma batea gandul sa incerc sa fac varianta home made. Cum mi-am achizitionat de curand un aparat de deshidratat fructe si legume, am zis ca asta e cel mai potrivit moment, asa ca am trecut la treaba.
Ingrediente:
mere cate vreti
zahar
scortisoara

Merele se spala, se scoate cotorul de la fiecare din ele, dupa care se taie rondele.

Intr-o oala mai mica sau un ibric fierbem putina apa si scufundam fiecare felie de mar in apa fierbinte pentru a nu-si schimba culoarea, dupa care stergem feliile cu un servet de hartie.

Feliile de mere se pudreaza cu zahar si scortisoara si se pun pe tavitele de la aparatul de deshidratat.

Cine prefera varianta clasica, poate usca feliile de mere la cuptor. Se pun intr-o tava cu hartie de copt si se baga la cuptor la cea mai joasa temperata, verificand din cand in cand.

Eu o parte din mere le-am pudrat cu zahar, o parte le-am lasat simple.

Chiar daca am avut ceva timp de asteptat a meritat pentru ca au iesit foarte bune. Merge foarte bine cand vrei sa ai ceva de rontait, ca sa nu mai pui la socoteala ca sunt naturale 100% si sunt facute de manuta ta :)

2 comentarii:

Liana10 spunea...

Aparat de deshidratat n-am, da'cuptor, da! ;-)

Lira spunea...

Se pot usca foarte bine si in cuptor :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails