marți, 20 aprilie 2010

Papanasi


Papanasii cred ca se numara printre deserturile mele preferate. Se pot face rapid si arata foarte bine. Va propun o reteta simpla care o sa va placa cu siguranta.

Ingrediente:
500 g branza de vaci
2 linguri de gris
4 linguri de faina
3 oua (separate albus de galbenus)
sare
2 limguri de zahar
coaja de lamaie
vanilie
1 varf de bicarbonat sau praf de copt

Branza de vaci se amesteca cu cele 2 linguri de gris si cu faina. Galbenusurile se adauga peste compozitia de branza, dupa care punem restul ingredientelor.
Dupa ce s-au incorporat toate adaugam albusurile batute spuma amestecand incet de sus in jos ca sa nu se lase.
Din compozitie formam papanasi rotunzi cu o gaura in mijloc. Papanasii se prajesc in ulei incins. Uleiul trebuie sa fie foarte bine incins, altfel riscam ca papanasii sa ramana cruzi in interior. Se servesc cu smantana si dulceata. Eu i-am servit cu dulceata de cirese.

1 comentarii:

emese spunea...

deci, draga mea, am facut papanasii si au fost foarte buni :D

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails