vineri, 19 august 2011

Carti de bucate ieftine la Diverta

In ultimele timp, am fost destul de des pe la Diverta, si asta pt ca au avut foarte multe carti la oferta.

Vreau sa va spun cam ce am gasit eu si probabil asa o sa va conving sa dati si voi o tura pe acolo.

De departe, cartea cea mai draga mie este 5 ingrediente de la Reader's Digest  (704 pagini), am ochit-o de mult timp, dar nu m-am indurat sa dau 99 lei pe ea, asa ca acum am luat-o la 29.90 lei.


O alta carte tot de la Reader's Digest este cea de mai jos. Desi dupa titlu ai zice ca este doar o carte de diete, are o gramada de retete frumos ilustrate... si aceasta la 29.90 lei, redusa de la 99 lei.


 Colectia de carti Cordon Bleu la 9.9 lei fiecare. Aveti de ales intre: Prajituri, Sosuri, Minuturi, Mic dejun sau Bucate la capac.


 Carti in limba engleza, mai micute ( aproximativ 60 pagini ) , sub forma de brosuri, la 4.9 lei fiecare, eu am ales doar cateva titluri.



Alta serie de carti tot in limba engleza, insa format A4 si vreo 100 si ceva de pagini la 9.9 lei fiecare.


Cam astea ar fi achizitiile, dar oricum, eu cand mai sunt in trecere mai arunc cate un ochi pentru ca stocul se reinnoieste frecvent.

1 comentarii:

Mrs. Green Foot spunea...

Mersi pentru pont! :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails