marți, 15 iunie 2010

Vargabeles

Vargabeles sau Budinca de taitei cu branza de vaci este o reteta foarte rapida si buna in acelasi timp. Pentru ca noua ne place foarte mult eu am dublat reteta.

Ingrediente:
2 pachete de taitei lati (200g x 2)
4 oua
4 linguri de faina
200 g zahar
500 g branza de vaci
1 plic de zahar vanilat sau 1 lingurita de esenta
100 g stafide
1 praf de sare

Taiteii se fierb in apa cu sare "conform instructiunilor de pe plic" (mama ce imi place cand vad chestia asta la retete :P )
Ouale se amesteca cu zaharul si se mixeaza pana se omogenizeaza. Adaugam esenta de vanilie, faina si branza, iar la sfarsit, amestecand cu o lingura de lemn, stafidele.

Compozitia de branza se amesteca intr-un bol cu taieteii scursi, lasandu-se cam un sfert in compozitie de-o parte.
Intr-o tava unsa cu ulei se pune tot arsenalul de taitei amestecati cu branza, iar deasupra se stratul de branza lasat de-o parte. Eu m-am hotarat in ultimul moment sa pun si un pic de scortisoara deasupra.
Tava se da la cuptor mic pana se rumeneaste deasupra.

Dupa ce scoateti tava din cuptor lasati sa se aceasca putin pentru a se aseza mai bine compozitia, fiind si mai usor de taiat pe urma. Merge foarte bine si rece.

2 comentarii:

Dream's handmade spunea...

Yammi! Ai un mic premiu pe blogul meu!

Anonim spunea...

Imi cer scuze pentru "anonim" dar nu le am cu tehnologia blogurilor. Din cate stiu eu, reteta originala de vargabeles presupune si foi de placinta, insa am incercat si reteta ta si mi-a iesit foarte buna!! felicitari pentru blog si spor la bucatarit :D

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails