vineri, 30 aprilie 2010

Muffins cu rom

Am vrut sa fac un dulce rapid, sa profit de faptul ca doarme Elena. M-am hotarat la muffins. Este o reteta usoara, rapida si foarte foarte aromata.
Ingrediente pentru 18 bucati:
150 g faina
100 g amidon
200 g zahar
200 g unt
100 ml lapte
4 oua
1 praf de copt
esenta de vanilie
esenta de rom (cine are 100 ml rom)
putina sare

Prima data preincalzim cuptorul, dupa care ne apucam de muffins. Faina se amesteca cu amidonul, praful de copt si sarea (eu le-am cernut intr-un bol). Ouale se mixeaza cu zaharul pana cand se topeste, dupa care adaugam untul topit, apoi laptele. Dupa ce se omogenizeaza adaugam compozitia fainoasa.

Compozitia formata va avea consistenta unei smantani. Ungem tava cu putin ulei, cine vrea, si are, pune hartiute, eu de data asta am preferat fara. Formele se umplu 2/3, lasam de un deget gol sa poata sa creasca, dupa care le dam la cuptor.

La mine s-au copt in vreo 20 de minute. Sunt foarte bune, pufoase si cu siguranta o sa le mai incerc, doar ca o sa pun ceva mai mult rom. In carte scria ca ingredientele sunt pentru 12 bucati, mie mi-au iesit 18, poate ca depinde si de dimensiunea formelor. Sunt foarte bune ca si desert sau servite la micul dejun.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails