sâmbătă, 31 iulie 2010

Pui fript cu chat masala

Fara prea multa prezentare, o mancare rapida, la 5 minute care merge perfect si pentru o cina in doi. Reteta e inspirata din Secretele Bucatariei, insa a suferit mici modificari.
Ingrediente:
1 piept de pui
o ceapa mica
1 lingura de sos barbecue
1 lingura suc de lamaie
2 linguri boia dulce
1 lingurita chat masala
1 lingurita mustar
sare
piper
Pentru marinata, ceapa se taie foarte marunt sau se da pe razatoare, dupa care o amestecam cu uleiul, sosul barbecue, sucul de lamaie, boia, mustar, chat masala si sare piper.
Chat masala este un mix din urmatoarele condimente: ardei iute, sare, chimen, mango pudra, piper negru, cuisioare, scortisoara, cardamon, foi de dafin, ghimbir, asafoetida (v-am spus eu de alimentara mea aia mica din zona peste care am dat de curand si au o gramada de mirodenii de prin Pakistan...) Cine nu are poate folosi Chilli ca asa era originalul!
Se spala carnea, se sterge cu un prosop de bucatarie, dupa care se taie felii de vreo 2 cm grosime.
Bucatile se pun in bolul cu marinata, se amesteca putin si se dau pentru jumatate de ora la frigider.
Bucatile de piept de pui se scot din marinata si se pun pe gratarul incins, eu am folosit o tigaie grill, si se lasa pana se rumenesc. Din cand in cand se stropesc cu cate o lingurita de marinata.
Eu am servit puiul cu o portie de cartofi prajiti si cu salata.
Reteta este rapida, iar ingredientele din marinata ii dau un gust special si il face foarte fraged.

2 comentarii:

sarah spunea...

foarte interesanta reteta.n-am folosit niciodata chat masala la mancaruri cu pui.pe aici se foloseste mai ales la peste si naut.o sa postez ceva reteta curand.te pup

Lira spunea...

Sarah nu am nici o indoiala ca esti experta la capitolul condimente(unul din motivele pt care te invidiez, la cate condimente ai la indemana :P), de aceea un sfat este mereu bine-venit din partea ta. La mine pe pachetul de chat masala nu scria pentru ce anume se poate folosi (poate scria in arabeste), dar a mers foarte bine combinatia cu pui. Si legat de postarea ta, o astept cu drag ca te-ai cam lenevit in ultimul timp :P Pupici si tie

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails