joi, 28 octombrie 2010

O noua colectie cu revista Felicia

Incepand de azi, 28 Octombrie, apare o noua colectie cu revista Felicia. Colectia se numeste Secretele bucatariei si va avea 8 volume:
    • Carne albă
    • Carne roşie
    • Peste
    • Salate
    • Supe
    • Paste
    • Preparate la grătar
    • Dulciuri

Pretul este de 13.9 lei si va aparea in fiecare joi.

Calitate e impecabila, pozele sunt super faine de iti lasa gura apa.

O sa gasiti retete din bucataria internationala, retete de autor, precum si unele sfaturi practice insotite de poze.

....... cred ca o sa ajung la faliment ca deja nu mai tin ritmul cu toate cartile care apar impreuna cu 10.000 de reviste.

P.S. ... si in noaptea asta cred ca o sa dorm cu ea sub perna ce mult imi place :)

3 comentarii:

Andreea spunea...

Waaaa, nu stiam! Merci de pont! Vorba ta, o sa ajung in sapa de lemn cu atatea carti si reviste cumparate! Macar daca as gati 1% din ce ne prezinta acolo! Dar tot le-as lua, caci arata asa de bineeee...:)

pansy spunea...

apare o data pe luna ?nu am cumparat niciodata revista asta.

Lira spunea...

Pansy nici eu nu am mai luat-o pana acum decat de vreo 2 ori ca a mai avut ceva carti. Scrie ca apare in fiecare joi cartea, deci saptamanal... ca totusi, sa faci in 8 luni colectia, abandoneaza lumea :P

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails