luni, 21 iunie 2010

Bruschete cu rosii si ulei de masline

Aseara am facut bruschete. Imi plac pentru ca sunt rapide, simplu de facut si crocante.
Ingrediente:
ciabatta cu rosii, busuioc si masline
1 catel de usturoi
o rosie
ulei de masline
busuioc ( care l-am uitat din poza)
sare

Painea am taiat-o felii si am pus-o la prajit in toaster.
Am taiat rosia marunt si am amestecat-o cu oregano uscat intr-un bol.
Feliile de paine prajita se dau cu usturoi, dupa care le ungem cu ulei de masline.
Punem deasupra rosiile cu masline, sare, si gata sunt bruschetele noastre.
Cam asta e tot. Simplu de facut pentru cei care ajung seara acasa si nu au o mancare ... calda facuta :)

3 comentarii:

Gabriela spunea...

Foarte gustos!si eu prepar bruschetele in felul acesta si stiu cum sant!arata foarte bine!pupicei!

Anonim spunea...

se pot manca si reci sau acea ciabatta este se intareste?

Lira spunea...

Anonim, eu mereu fac bruschetele cand le mananc, niciodata cu mut timp inainte

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails