joi, 1 iulie 2010

Raffaello

Am avut o punguta de lapte praf luata de ceva vreme si prima chestie care mi-a venit in minte a fost raffaello. Este un desert "la rece" si ultra-rapid. Reteta asta tin minte ca mama ne-o facea dupa revolutie si era un desert care avea mare trecere pentru ca era "din strainatate". Tin minte ca stateam cu ele in brate si eu si fratele meu pana le terminam. Tin minte ca le imparteam in jumatate si George mereu le termina primul. Nu reusea sa ma convinga sa ii dau din ale mele si incepea: "sa stii ca daca mergem afara nu o sa te apar daca te bat copiii" :) si ma tot convingea de le imparteam in jumatate si ale mele. Mama ce vremuri. Mi-e dor....


Ingrediente:

150 g margarina

200 g unt

150 g zahar

200 g + 50 g nuca de cocos

150 g lapte praf


Margarina se taie bucati. Untul eu l-am bagat 20 sec. la microunde, dupa care le punem in robot.
Adaugam zaharul, laptele praf si cocosul si mixam compozitia. Din cocos punem doar 200 g, restul il pastram sa dam bilele de raffaello din el.
Compozotia rezultate o dam la frigider pentru aproximativ o ora sa se intareasca putin untul.
Formam bile de marimea unei nuci pe care le dam prin nuca de cocos.
Cine vrea, si are, poate pune in mijloc o migdala sau aluna. Eu am uitat sa iau si la alimentara din colt au doar stricul necesar, adica migdale NU :)
Daca nu se consuma atunci este de preferat sa le tineti in frigider pentru ca se inmoaie de la unt.



4 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

ador rafaello...si imi place cum le-ai prezentat,frumoase poze:)

dreamshandmade spunea...

mama ce pofta imi faci... eu puneam in compozitie si napolitane cu cioco, ff. bune!!!

sarah spunea...

arata foarte bine.o prezentare de nota 10.raffaello sunt bomboanele mele preferate.pur si simplu le ador.nu stiu daca cele de casa seamana la gust cu cele originale dar le voi incerca.pupici

Anonim spunea...

aceasta reteta e ok. dar daca nu va plac cu f. multa grasime puteti sa adaugati si cativa biscuiti care sunt usor de mixat,si cu atat mai mult se pot pastra mai bine ,pentru cabiscuitii absorb din grasime .Pofta buna!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails