joi, 16 septembrie 2010

Salata asortata pentru iarna

Reteta arata foarte apetisant asa ca am zis ca trebuie sa o incerc. Nu stiu de unde e, asa cum am mai zis, eu am paginile cu retete la gramada in cateva bibliorafturi. Aste e, probabil, din Libertatea pt femei, dar nu bag mana in foc.

Ingrediente: (6 borcane de 720 ml)
1 kg gogosari
1 varza mica
1 telina mica
2-3 morcovi
2-3 ardei grasi
15 boabe de piper
500 ml otet de 9 grade
150 ml miere
sare
cateva frunze proaspete de telina (eu nu am avut)

Toate legumele se spala, se taie fideluta sau cum vreti voi , se sareaza si se lasa sa stea 15-20 minute.

Intr-o oala punem otetul pe foc, adaugm mierea si piperul boabe. Lasam ca clocoteasca 2-3 minute si adaugam telina verde (daca avem).

Legumele taiate se pun in borcane, zeama care a ramas, se adauga peste, dupa care se adauga otetul fierbinte si se sigileaza borcanele. Eu pe fundul fiecarui borcan am pus marar.

Borcanele se rastoarna de cateva ori sa patrunda otetul printre straturi, dupa care se pun in paturi groase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails