vineri, 18 iunie 2010

Ciuperci cu maioneza

Zilele trecute am facut ciuperci cu maioneza. Nu facusem de foarte mult timp, insa cum eram la mare viteza nu am mai facut poze pas-cu-pas, ci doar rezultatul final. Oricum, totul e foarte simplu.
Ingrediente:
350 g ciuperci
300 g maioneza
200 g smantana
1 catel de usturoi
patrunjel
sare
piper
Eu am folosit ciuperci proaspete vreo 6-7 ciuperci care le-am taiat felii si le-am fiert in apa cu sare. Cine vrea poate folosi din conserva.
Intr-un bol maioneza se amesteca cu smantana, se adauga usturoiul pisat, patrunjelul si se condimenteaza.
La sfarsit adaugam ciupercile si asta e tot. E foarte simplu de facut si gustul e pe masura.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails