luni, 16 ianuarie 2012

Zahar granulat


O reteta care am incercat-o inainte de sarbatori este cea de zahar granulat care mi-a prins tare bine. Reteta este preluata cu mici modificari de la Laura Adamache careia ii multumesc de o mie de ori.

Ingrediente:
100 g zahar pudra
1 lingura de amidon alimentar
cateva picaturi de apa

Pe blogul ei scrie ca trebuie folosit zahar pudra cumparat pentru ca are o cantitate de amidon in el, ceea ce impiedica sa se topeasca daca il puneti la cuptor. Ei, eu am folosit, zahar pudra facut in casa peste care am pus o lingura de amidon alimentar.

Zaharul si amidonul se amesteca cu cateva picaturi de apa pana se poate strange in mana, va capata consistenta nisipului ud. 

Se formeaza mici bulgari care se dau pe razatoarea mica si se lasa la uscat de pe o zi pe alta intr-o tava cu hartie de copt sau se pune la cuptor cam jumatate de ora la 50 grade.

Zaharul este perfect pentru fursecuri, folosit in locul acelor drajeuri colorate care pe mine ma enervau ca daca le puneam la cuptor se topeau.  Pe de alta parte, daca le puneti direct pe aluat, pur si simplu le presarati deasupra si se vor lipi singure.

Puteti pune si cateva picaturi de colorant alimentar pentru a obtine culoarea dorita.   



2 comentarii:

Ioana V. spunea...

super idee! Pupici

Lira spunea...

pune-o in aplicare ca merita!!!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails