miercuri, 4 august 2010

Pernite cu 3 feluri de branza

Fara prea mare introducere, aceste pernite merg foarte bine cand vrei sa ai ceva de rontait si sa fii si cu burtica plina, pe de alta parte.
Reteta este inspirata de acele Fornetti cu telemea, doar ca e varianta XXL.
Ingrediente:
1 kg aluat foietaj (eu am folosit Alpin)
350-400 g amestec de branzeturi (feta, telemea, cascaval)
1 lingurita busuioc
1 ou
Sare nu a mai fost nevoie sa pun pentru ca a fost detul de sarata telemeaua si branza feta.

Aluatul il lasam la decongelat la temperatura camerei in jur de 1 ora - 1 ora jumate.

Pentru umplutura amestecam branzeturile, cu oul si busuiocul pana se omogenizeaza.

Cu o rola de taiat pizza taiem patrate cu o latura de 5 cm.

Punem o lingurita de umplutura pe fiecare patrat, iar peste el mai punem un patrat care va fi taiat cu o rola pentru decorat aluat (la care eu visasem de mult timp :P )

Eu am apasat aluatul putin cu degetele pe margine pt ca ma gandeam ca s-ar putea sa iasa umplutura, asa ca atunci cand le-am bagat la cuptor nu mi-au crescut prea mult. Incercat si varianta cu marginile "neapasate" ca sa aveti pernite ceva mai inalte.

Pernitele se pun intr-o tava unsa cu ulei sau cu hartie de copt si se dau la cuptor pana se rumenesc.

Cam asta e toata povestea, se fac rapid si cine o sa le manance o sa ii vina greu sa creada ca sunt facute in casa la cat de bine arata.


2 comentarii:

sarah spunea...

chiar ca arata foarte bine.aproape ca uitasem de fornetti.cand eram la liceu reprezentau pranzul meu de zi cu zi.mai am ceva aluat de foietaj prin casa.o sa le incerc si eu cat de curand.pupici

Lira spunea...

Sarah mai am daca te grabesti .... :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails