marți, 24 ianuarie 2012

Unde gasesc asa ceva??


De ceva vreme am vazut pe net mai multe ustensile, sa le spunem, cu care putem sa facem paste acasa sub diferite forme. Ei jucaria asta eu o caut de ceva vreme si nu dau de ea. Pe la italieni o gasesti si e la un pret foarte mic, dar la noi ...niMIC :P Am incercat si pe la targurile din astea traditionale cu olarit si chestii cioplite, dar se uitau la mine ca la felul 13 cand intrebam.

Ce poate face jucaria asta???

Vedeti in imaginile de mai jos... asa ca daca e cineva care poate sa imi dea un indiciu cu un loc de unde as putea sa cumpar as fi recunoscatoare :)

Acele paste sub forma de rulouri se numesc garganelli, asa ca daca nu gasesc varianta originala,, cred ca o sa incerc o varianta pur romaneasca, pastefacute pe spata de razboi de tesut de la bunica :P





1 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu am cautat scula de asta, nu e. Dar daca ai spata nici nu stiu de ce mai cauti inclouitor :) e cea mai buna varianta. Eu caut spata ca disperata dar nu gasesc.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails