miercuri, 14 aprilie 2010

4 moduri de a separa un ou

Poate ca pare un subiect destul de banal si multi o sa spuna: cine nu stie sa separe un ou?... toata lumea stie. Cu siguranta toata lumea stie, dar probabil unele moduri o sa va fie de mai mult ajutor decat altele.
Primul mod, si probabil cel mai comun, este cel al cojilor de oua, pur si simplu "plimbati" oul dintr-o coaja in alta pana cand ramane doar galbenusul.
A doua metoda este separatorul de albus, pur si simplu spargeti oul si albusul cade in recipientul de sub separator. Mie personal, acesta metoda nu mi se pare foarte utila.
O alta metoda care o puteti folosi daca aveti copii care sa va ajute in bucatarie este cea cu suportul de oua. Spargeti un ou intr-o farfurie, iar cu suportul de ou aceperiti galbenusul, dupa care scurgeti albusul din farfurie.
Si ultima metoda, care mi se pare cea mai rapida, este cu ajutorul mainilor. Pur si simplu puneti oul in palma si lasati sa se scurga albusul printre degete. Cand am vazut prima data metoda m
i s-a parut destul de ciudat, dar este foarte rapida, asa ca merita incercat.
O alta metoda, care am incercat insa nu da rezultate, este cea cu palnia. Daca puneti un ou intr-o palnie, teoretic, ar trebui sa se scurga doar abusul, insa nu e asa. Se scurge prima data albusul si "il trage" si pe galbenus dupa el care se si sparge.
Cam astea ar fi metodele, daca mai aflu ceva, mai completez pe parcurs. Sper sa va fie de folos

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails