vineri, 28 mai 2010

Esec dupa reteta altora

M-am gandit ca ar fi bine sa deschid o rubrica cu esecuri culinare, nu numai cu retetele care ies ca la carte. Drept urmare, de vreo 2 saptamani am procesat Inghetata de cocos .


Reteta am luat-o de aici

Parea totul foarte simplu, dar tot ce mi-a iesit la finala fost apa inghetata pe bat cu cocos care se simtea ca nisipul.
Cand eram in toiul desfasurarilor ma vede mama si ma intreaba: "Auzi, dar tu nu pui un pic de grasime, oua ceva? " Eu insa am fost increzatoare ca o sa-mi iasa cea mai tare inghetata de casa. Si mi-a iesit - TARE ca gheata.
Coaja de lime mi s-a dus toata la fund, asa ca atunci cand am scos inghetata din forme la varf avea un ciuf verde de lime, cocosul s-a ridicat tot, deci era la baza si la mijloc a ramas un fel de apa inghetata - laptele de cocos. Cand am incercat de pe partea cu cocos aveai senzatia ca esti la mare si ca tocmai ai luat un pumn de nisip, aromat ce-i drept.
Oricum, daca e sa am o parere pozitiva e ca mi-a placut combinatia cocos - lime, mi-a placut mult si cu siguranta o sa o folosesc, nu stiu la ce, dar o sa o folosesc. Mi-a parut rau de o chestie; ca am inaugurat formele de inghetata cu un esec.
Cine se incumeta poate incerca reteta, poate voua va iese mai bine. Am vrut sa pun un comment pe pagina de unde am luat reteta, dar nu am avut chef sa mai pierd vemea sa imi fac cont.

8 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

LASA CA SI DIN ESECURI TRE SA INVATAM...CINE STIE CARE O FI FOST VINA? AI FOLOSIT ZAHAR PUDRA DE CUMPARAT?PT CA CEL DE CUMPARAT CONTINE AMIDON,PE CAND DACA IL FACI IN CASA..NU:)ORICUM NU TREBUIA SA-TI IASA INGHETATA..CI POPSICLES,CARE SUNT CA SI O APA INGHETATA CU GUST DULCE.....DECI..POATE TI-A IESIT BINE,DOAR CA TE ASTEPTAI TU LA UN ALT FEL DE GUST,CEL CREMOS DE INGHETATA:))
DATA VIITOARE CAUTA O RETETA DE INGHETATA...DAR EU TI-AS RECOMANDA S-O CUMPERI,CE ATATA BATAIE DE CAP..:))PUP SI SPOR LA BUCATARIT

Lira spunea...

Am folosit zahar cumparat si chiar nu stiu daca asa o fi trebuit sa iasa sau am gresit eu. Nu mi-a placut ca mi s0a stratificat compozitia: la varf era coaja de lime, iar la baza cocosul. Oricum, chiar daca nu a iesit, nu ma las eu de bucatarit :)

Lira spunea...

... pe langa asta, asa cum ai spus, ma asteptam la o consistenta mai cremoasa.

Anonim spunea...

care iasa ca la carte -> care ies ca la carte

Lira spunea...

Mersi anonimule! Graba si viteza! Am facut corectura.

furnicuta boscodina spunea...

dupa ingrediente , eu cred ca ti-a iesit bine, deci e o reusita nu un esec, dar sigur citind inghetata te ganmdeai la asia cremoasa, ca o inghetata sa nu faca ace de gheata sau sa se lase ceva la fund, la fiecare jumatate de ora pana ingheata definitiv o scoti si o mai mixerezi o tura, daca ai pus oua sau frisca in ea, iri va iesi cea mai cremoasa inghetata.

Elisabeta Marin spunea...

Din cate stiu eu, inghetata de casa nu are cum sa iasa cremoasa daca nu ai aparat de inghetata care sa incorporeze aer. Pentru o inghetata cat de cat buna, pune frisca! eu am o reteta care imi place mult: o masura zahar, 3 masuri iaurt, 3 masuri frisca batuta bine. De aici te joci cu ce arome si combinatii vrei. Poti incerca si cocos cu lime, dar eu am o rezerva in privinta fulgilor de cococs in inghetata. De asemenea, cand pui fructe, trebuie sa fie sub foarte bine pasate! Daca raman bucatele se simt cand mananci ca niste bucati de gheata. Am patit eu cu cirese! De atunci le mixez in blender! Pofta buna!

Lira spunea...

Elisaberta ms mult de reteta, o sa probez si varianta ta.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails