marți, 19 octombrie 2010

Indepartarea etichetelor


Poate ca v-ati lovit de problema asta in momentul in care ati vrut sa puneti dulceata sau muraturi pe iarna.
Eu personal, am o manie cu etichetele si nu suport sa le vad pe borcane, daca nu e continutul lor original.
Uneori mi s-a intamplat sa prind etichete "lipicioase" care oricat ai da cu Cif sau Ajax sau ce o fi, nu merge. O solutie foarte rapida este .... diluantul. E adevarat ca va faceti un pic de miros, dar rezultatul e foarte rapid.
Nu recomand folosirea diluanului la borcanele din plastic pentru ca le da o tenta de mat si ai impresia ca nu amis unt transparente.

2 comentarii:

sara & Miki spunea...

Ai dreptate unele etichete le scoti greu. Eu le tin in apa calda cu detergent. Dar e o solutie cu diluantul. Pup.

Lira spunea...

Cand esti in criza de timp sa stii ca e o metoda foarte rapida.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails