miercuri, 21 aprilie 2010

Brigadeiro

Brigadeiro sunt niste bombonele originare din Brazilia, relativ simplu de facut pe care imi dorisem de foarte mult timp sa le incerc, insa nu am gasit lapte condensat. Zilele trecute am gasit la Kaufland lapte condensat, dar varianta cu aroma de capsuni. Desi nu era varianta simpla, totusi m-am hotarat sa incerc. Reteta este de aici, insa cu mici modificari, in sensul ca eu nu am mai pus cacao tinand cont ca laptele condensat avea aroma de capsuni.

Ingrediente:
150 g lapte condensat
1 lingurita de unt
bombonele, ciocolata rasa, cosos pentru decor
Daca nu gasiti lapte condensat il puteti prepara in casa dupa reteta de aici.
Laptele condensat se pune intr-o tigaie la foc mic impreuna cu untul. Se lasa la foc mic aproximativ 5 minute pana se ingroasa compozitia si se dezlipeste de pe tigaie. O sa vedeti ca are aspectul caramelelor.
Dupa ce compozitia s-a racit vreo 10 minute se modeleaza bilute. Eu prima data am lasat compozitia la racit destul de mult si nu mi s-au mai lipit bombonelele de ele asa ca le-am mai pus un minut la microunde.
Bilutele se tavalesc prin bombonele, ciocolata, cocos sau zahar colorat si se pun in hartiute de decor. Si gataaaaa.........
Acuma, impresia generala: cred ca ar fi fost mult mai buna reteta daca as fi avut un lapte condensat clasic, fara aroma, dar nu ma las pana nu mai incerc o data. Bombonelele au consistenta caramelelor de mult uitate si cred ca daca este folosita compozitia calda ar merge si pe post de glazura la o praji sau ca si umplutura la bomboane de ciocolata facute in forme.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails