marți, 10 ianuarie 2012

Pudra de sfecla rosie


In vara, am facut un experiment: dupa ce incercasem prima data varianta de pudra de spanac, am zis sa ma extind :D, asa ca am incercat varianta cu sfecla.

Metoda e simpla. Am taiat sfecla cu feliatorul de legume, asa-zisa "mandolina" si le-am pus pe o plasa si le-am lasat la uscat la soare, cam de pe o zi pe alta. Dupa ce s-au uscat aratau ca si petalele uscate de trandafir.

le-am pus in rasnita de cafea si voila: pudra de sfecla rosie

La ce o folosim? Vedeti in reteta urmatoare.

2 comentarii:

Anonim spunea...

MA GANDIAM SA FAC SI EU DE CEVA VREME DAR NU PREA STIAM CUM , AM NEVOIE DE IA CA SI ,, COLORANT,, PT. SAPUNELELE MELE - FACEBOOK -,, SAVIN AMALIA,, AM GASIT SA CUMPAR PUDRA DE SFECLA ROSIE DAR COSTA CEVA. O SA CAUT SA VAD DACA GASESC CUM AI FACUT SI CEA DE SPANAC . MERSI MULT PT. CA LE-AI IMPARTIT CU NOI

Anonim spunea...

IMI PARE RAU CA SCRIE ANONIM DAR AM SPECIFICAT ACOLO CINE SUNT , NU TE SUPARA TE ROG NU STIU SA TRIMI ALTFEL , VREAU SA IMI FAC UN CONT DAR INCA NU REUSESC

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails