marți, 10 ianuarie 2012

Paste de casa cu sfecla rosie

Ador pastele in orice forma, motiv pentru care imi place sa experimentez chestii noi, arome noi de paste. Dupa prima incercare de paste cu spanac care mi-au placut foarte foarte mult, am incercat varianta de paste cu sfecla rosie. Reteta e clasica, se adauga doar pudra de sfecla rosie.

Ingrediente:
1 ou
100 g faina


Amestecam toate ingredientele pana obtinem un aluat omogen, dupa care il intindm, fie folosind masina de paste, fie cu sucitorul si il taiem dupa dorinta si pofta inimii. La mine s-a transformat in tagliatelle. FOOOOOOOAAARTEEEEE bune.



4 comentarii:

pansy spunea...

ce fain arata! imi place dispozitivul pe care le-ai atarnat! esti tare inventiva!

Lira spunea...

un umeras cat de poate de banal Pansy :)

Ioana V. spunea...

De unde ai pudra de sfecla? Pastele arata grozav!

Lira spunea...

vezi postarea care am facut-o inainte la aceasta. Daca nu reusesti asa, gasesti pe la naturiste capsule cu pulbere de sfecla rosie

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails