luni, 11 aprilie 2011

Coji de portocale confiate


Da, stiu ca a trecut un secol de cand nu am mai facut o postare pe blog, insa au avut loc unele schimbari in viata mea. In momentul de fata ... totul e bine... e cel mai bine :)
Bunnnnnn, de ceva vreme am facut coji de porto confiate insa nu am avut deloc timp sa mai fac si postarea.


Ingrediente:

1 kg coji de portocale

1 kg zahar
Eu cojile de portocale le-am pastrat la frigider pana am adunat un kg. Se indeparteaza partea alba de pe fiecare coaja, dupa care se taie in fasii subtiri.




Cojile se pun intr-o oala cu apa si se fierb in 3 ape. Cand apa incepe sa fiarba, se scurge apa si se pun din nou la fiert. Se repeta procedeul de 3 ori. Cojile se fierb pt. a iesi amareala din ele.


Dupa a treia fierbere, cojile se scurg si se adauga zaharul. Se lasa la foc mic pana se topeste zaharul, 30-45 minute pana cand acestea devin translucide.

Transferam cojile pe o tava tapetata cu hartie de copt si le lasam putin sa se usuce. Cine doreste poate sa presare zahar pe ele.
Cojile de portocale confiate se pot pastra cateva luni intr-un recipient inchis. Merg foarte bine cinsumate pe post de "ceva dulce" sau la fel de bine puteti decora inghetata sau diverse alte deserturi cu ea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails