luni, 7 iunie 2010

Pasta de oua condimentata

Reteta aceasta s-ar putea numi si reteta la 5 minute deoarece se prepara foarte repede si este extrem de aromata. Nu mai stiu exact provenienta ei pentru ca reteta o am salvata de mult timp, probabil condimenteweb.ro
Ingrediente:
3 oua fierte tari
2-3 felii de sunca (eu am pus 5 ca ale mele erau transparente)
100 g maioneza
50 g smantana
8-10 masline
1 lingura zeama de lamaie
1 lingurita mustar de Dijon
cateva fire de ceapa verde
cateva fire de marar
1 catel de usturoi
1 lingurita boia
sare
piper


Ceapa si mararul se toaca, iar sunca se taie cubulete mici.
Bagam in blender urmatoarele: smanatana, maioneza, usturoiul, maslinele, mustarul, galbenusurile de ou si condimentele, dupa care mixam 2 minute.
Transferam totul intr-un bol, adaugam sunca, albusurile cubulete si verdeturile si amestecam cu o lingura de lemn..
Pentru o varianta si mai simpla, pentru persoanele care sunt in super viteza bagati tot la bleder si mixati.
Aromele se imbina foarte frumos si gustul final este extrem de bun cu o usoara tenta de picant si o aroma de marar.

2 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

O LEAPSA LA MINE PE BLOG...DACA ITI FACE PLACERE S-O FACI...PUP

Anonim spunea...

foarte buna...

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails