marți, 28 septembrie 2010

Aripioare cu orez la cuptor

Reteta asta am facut-o de ceva vreme, dar recunosc, m-am lenevit si nu am mai reusit sa o postez.
Ingrediente:
8 aripioare de pui
3 cepe
1 ardei (jumate rosu, jumate galben)
2 cani de orez
Ceapa si ardeii se curata si se taie marunt, dupa care se pun la calit in putin ulei.
Adaugam aripioarele de pui si le lasam, pana vedem ca incep sa isi schimbe putin culoarea, dupa care adaugam apa si putina sare. Lasam totul sa fiarba la foc mic, avand grija ca la final sa ramana ceva mai mult lichid.
Separat fierbem orezul. Dupa ce orezul este fiert, transferam totul intr-un vas mai mare, eu am folosit un vas yena, si amestecam cu aripioarele de pui. Sosul ramas, eu l-am pus deasupra.
Dam vasul la cuptor si lasam pana se rumeneste putin orezul la deasupra.
Am servit cu patrunjel verde presarat deasupra si castraveti murati


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails