miercuri, 28 aprilie 2010

Cartofi umpluti la cuptor

Aceasta reteta este foarte buna si pe deasupra este foarte adaptabila pentru ca se poate face cu toate "resturile" de prin frigider. Eu aproape niciodata nu le cantaresc, le iau "ochiometric" si mereu iasa foarte buni. Varianta de astazi a avut urmatoarele ingrediente:

Ingrediente:
7 cartofi (atatia am avut eu)
150-200 sunca, kaizer, salam, ce aveti prin frigider
150 cascaval
1-2 linguri smantana
1 ou
o lingurita Delikat
sare
piper


Cartofii se curata si se pun la copt pe gratarul aragazului. Intre timp sunca se taie cubulete, iar cascavalul se rade.
Cand sunt copti cartofii se scot din cuptor, se taie in doua si se scobesc cu o lingura de pepene in asa fel incat sa nu rupem coaja. Miezul se zdrobeste cu ustensila de piure, se adauga sunca, cascavalul, oul, smantana si se condimenteaza.
Se amesteca toate , dupa care umplem toate cojile cu acesta compozitie. Deasupra se presara putin cascaval ras si se dau la cuptor pentru 15-20 minute pana se rumenesc.
Noi i-am servit cu smantana. Sunt foarte buni si reci sau reincalziti... la cine rezista, pentru ca la noi s-au evaporat in jumatate de ora, nici nu au apucat sa se raceasca.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii. Te mai astept pe blogul meu! ..... Nu lasati comentarii anomine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails